Napredne SEO tehnike za 2021. godinu
2021. godina je na izmaku sa svim svojim vanrednim situacijama, pandemijama ali i promenama u sferi interneta.
Sve ove promene iziskuju i prilagođavanje SEO stručnjaka i drugih interesnih grupa koje svoje poslovanje vode na internetu.
Počevši sa sve češćim korišćenjem aplikacija za konferencije kako bi se sprovodilo normalno poslovanje, sa obizrom na lockdown, pa do značajnog rasta online kupovine ali i raznih biznisa vezanih za zdravlje, suplemente i slično - 2020 godina je donela mnoge promene. Posebno je bitno obratiti pažnju na COVID19 i načine kako se može ostvariti zaštita ljudi od virusa, i kako to sve utiče i na poslovanje, ali i prilagoditi razne online tehnike ovim promenama izazvanim virusom.
U skladu sa ovim promenama, neophodno je i adaptirati SEO tehnike za 2021. godinu.
Da više neodugovlačimo - predstavljamo vam SEO tehnike za 2021.
SADRŽAJ
Velika količina vašeg organskog saobraćaja može doći upravo iz bazi znanja.
Šta je uopšte baza znanja sadržaja?
Generalno, bazu znanja možemo definisati kao sajt na internetu gde posetioci mogu naći značajnu količinu informacija o nekoj temi iz različitih izvora. Nešto kao wikipedia za neku datu temu.
Na primer, to može biti ova baza znanja o proizvodima vezanim za zdravlje i održavanjem zdravlja.
Tada ovu bazu znanja može biti podeljena u kategorije tipa:
Svaka od ovih kategorija onda može imati nekoliko tekstova ili drugih sadržaja o toj konkretnoj temi.
Svaki od ovih sadržaja je optimizovan oko jedne ključne reči (uglavnom dužih fraza - odnosno - longtails). Konkretno na datom primeru o bazi zdravlja povezanom sa zdravljem to mogu biti teme tipa:
Ovi tekstovi nisu pisani kao normalne blog objave, već više kao članak na Wikipediji, odnosno što objektivnije opisivanje date teme.
Ovakav stil pisanja daje adekvatan odgovor na nameru korisnika servisa za pretragu (search intent) koji kuca ove reči.
To znači da ukoliko osoba na internetu kuca "cordyceps sinensis efekti i COVID19", ta osoba ne želi da čita marketing tekst ili nečije mišljenje o Cordyceps gljivi. Ta osoba želi da pročita efekte ove gljive. Upravo zato je mnogo bolje da to pročita na bazi znanja koja se bavi tematikom i koja na adekvatan način može odgovoriti na to pitanje.
Ovakve baze znanja upravo treba da budu dizajnirane na takav način kako bi u potpunosti pogodile nameru korisnika servisa za pretragu.
Takođe, svi sadržaji treba da budu međusobno povezani linkovima na strateški način.
Ovi interni linkovi nude dvostruku korist - pod jedan oni su odlični za SEO.
Pod dva, oni poboljšavaju vreme zadržavanja na sajtu jer će korisnik biti poslat sa jednog relevantnog sadržaja na drugi kada završi čitanje. S obzirom da se radi o međusobno bitnim i povezanim temama (recimo kordiceps gljivi), velika je šansa da će korisnik kliknuti na link i nastaviti da čita dalje.
Ovakve baze znanja su sad još bitnije za one delatnosti koje se fokusiraju na zdravlje i imunitet ljudi, jer su to stvari koje ljude interesuju tokom pandemije COVID19. Upravo ovakve baze znanja sada mogu dobiti ekstra saobraćaj i imati šansu da ljude zadrže još duže na svojim stranicama upravo zbog karakteristika sadržaja i trenutne situacije.
Sa obzirom da je KORONAVIRUS pandemija 2020 globalna, ljudi su sve češće prinuđeni da izbegavaju lični kontakt. Velika prednost podcasta je što oni često ne moraju da se dešavaju u istoj prostoriji. Lako možete učestvovati u podcastu i remotely, a da ipak ostvarite značajnu korist.
Gradite povratne linkove kroz gostovanja u podcastima. Na ovaj način dobićete podemisije koje sve linkuju nazad ka vama.
Može se reći da su podemisije novi gostujući postovi.
Ustvari, ukoliko se odlučite da učestvujete u podemisiji, na nekin način ovo je i bolje od pisanja gostujuće objave.
Kako bi objavili jednu gostujuću objavu morate da uradite sledeće:
Tek nakon svega ovoga će vaša gostujuća objava biti puštena.
Šta vam treba za podemisiju? Samo da dođete, i eventualno da imate svoj mikrofon.
Naravno postavlja se pitanje - kako da vas neko pozove za intervju u podemisiji?
Ovo su nekih par saveta koje možete da iskoristite kako bi vas l lakše pozvali:
Tema + tekuća godina su blog objave koje kače najnovije trendove u datoj temi.
Na primer:
Kada pišete ovakve objave vi optimizujete za konkretnu frazu tipa : dijetetski suplementi 2020. Kao što verovatno možete da znate, dijetetski suplementi su veoma kompetitivna fraza. Sa druge strane, dijetetski suplementi 2020 i nije toliko konkurentna, iako veliki broj ljudi traži ovakvu frazu.
Kada ostvarite dobar ranking na ovakvoj frazi, ona vam može doneti prilično dobar organski saobraćaj.
Ipak, treba napomenuti da se ovo u potpunosti razlikuje od toga da samo zalepite 2020 na vaš naslov. Kako bi ova strategija stvarno uspela neophodno je da vaš sadržaj STVARNO bude relevantan za tu godinu.
Jedan lak način preko kojeg možete da nađete nove ključne reči sa niskom konkurencijom su različiti subredditi na Redditu.
Koristite istraživač ključnih reči i ubacite link subreddita - dobićete veliki broj ključnih reči niske konkurentnosti.
Iako Reddit ima vrhunski DA (autoritet domena) većina subreddita i komentara u njima nije preteratno organizovana. Takođe možete naići na dosta beskorisnih, ili jednostavno loše informisanih komentara.
U prevodu ovo znači da lagano možete napraviti bolji sadržaj od Reddita i preuzeti ove ključne reči.
Neki od načina na koje ovo možete uraditi su sledeći:
U suštini to znači da će bilo koja dobro napisana objava imati dobru šansu da preuzme rankiranje na SERP-u od Reddit-a.
Još jedna napomena što se tiče istraživanja ovakvih ključnih reči preko Reddit-a je da ona uglavnom radi samo za termine na engleskom, ili na nekim drugim popularnim jezicima. Veličina srpske zajednice na Reddit-u nije dovoljno velika kako bi dobili relevantne fraze, i uglavnom nema popularnih subreddit-a za različite teme na srpskom (tipa zdravlje, fitness, sport isl). Glavni srpski subreddit je suviše opšteg karaktera kako bi mogao da se pozicionira na neke ključne reči za specifične teme koje bi mogli iskoristiti.
Naravno, pored Reddit servisa postoji još niz tehnika i taktika kojima možete pronaći ključne fraze sa dugim repom (keywords with longtail). Jedna od efikasnih tehnika može biti praćenje konkurencije preko specifičnih alata poput Ahrefs servisa.
čitajući ovaj tekst, seo tehnike 2021, jedino naravoučenije je da seo marketare čeka još veći i naporniji rad.. ili ono na zapadu ništa novo ..
A sta mi tu mozemo da promenimo do nas je samo da se prilagodimo novim uslovima.
Čudni su mi ovi saveti. Na primer ne razumem kako može pomoći nalaženje ključnih reči sa niskom konkurencijom?! I to baš kod reddita, za koji smatram da kod nas nije mnogo raširen i popularan. Ovde su bitni Fejsbuk i Twitter. Valjda treba biti konkurentan za ključne reči sa visokom konkurencijom, a ne obratno
Seopauk objaveeeee opet tooo
pozdrav za seopauka